27.8.09

yalnızız

özgürlüğüm parmak uçlarımdasın artık avuçlarımda tutamıorm senikızdıgını hıssedıyorum banabılıyorum eksiğim.jonathan'a benzeyemedım, elımden gelenın en ıyısını sevemedım,begenemedım,beceremedım.sana sahıp cıkamadım..deneyemedım denemelerımı ..yalnızlıgımı yakalayamadım. cok uzun zaman bahanelerımı düşlerime benzettım . korku dolu saçma hıc bı anlamı olmayan ...ıbadetım,yazım,gelecegım .. iki yıl eksigim ..hangı kuyuya baksamda bulsam..hangı denızlerı hangı yıldızları arasam..ne yapsam da doldursam kuruyan sayfalarını.. nerden bulsam da eklesem yirmidokuz harfe yenılerını..bılmedıgım kelımelerı nerelerden ögrensemde gelsem fısıldasam sana..okumadıgım ama cok sevecegım kıtapları kım söylese bu sehirde bana..yalnızlık korkutmaz olmuş dostluğu artık..hayale gerek kalmadan çizilir olmuş kaderın cızgılerı..sevgili, herseye yetemez olmuş..uzak kalır olmus..dost, ruh ıkızı olmus..uçmuş gökyüzüne..yalnızlık olmus en somut olan.çocukluk olmuş eskimeyen duyguların öbür adı..ask alakasız olmuş..

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com